mittliviegnaord

Alla inlägg den 5 april 2013

Av e-velin-a - 5 april 2013 10:17

Tjaa
Idag har jag ingen aning om vad som blir faktiskt har ju planer på att åka till kumla och kolla på ett uppträdande av unga killar som rappar, lite svårt att förklara men :/
Bara det att de går inga bra bussar under tiden.. så jag har ingen aning om hur jag ska komma hem :(
Men jag hoppas att jag kan lösa det då det vore awesome att kolla på dom då en av killarna som är med i gruppen är min bästaväns x och jag känner honom rätt bra sen tidigare? :)
Dessutom är de ju fredag och då ska man ju ut å ha roligt!

Pappa kommer snart och då ska han jag och lillebror dra upp t mammas nya jobb och se hur hon har de, så ska börja göra mig i ordning så jag inte ser ut som en uteliggare! ;)

Tycker oxå att om ni har förslag på saker ni vill höra åsikter osv.. om så kommentera eller skriv på fb dom flesta som läser tror jag faktiskt har den! :)

Bjuder på en bild på mig oxå så slipper de bli så mycke text :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards