mittliviegnaord

Alla inlägg under mars 2012

Av e-velin-a - 20 mars 2012 21:54

Hej alla?Fattar inte varför man ska komma in i tider när man inte orkar med ett jävla skit ärligt talat,jag har en sån just nu känns det som, jag pallar inte skolan jag orkar inte vänner jag är trött på allt som livet erbjuder.. Och dessutom är jag sur på allt och alla.. Känner mig jobbig å skit, men whatafack? Blir väll bättre nån gång.Nu ska man kolla på den sista dokusåpan med älskling å hans mammas kille.Sen blir de å sova! Godnatt alla, juste ska börja uppdatera mera om intressantare saker rätt snart! Puss :*

Av e-velin-a - 9 mars 2012 19:58

Hej allaHar tänkt på de rätt länge nu.. och har kommit fram till att jag faktiskt har lust med att börja blogga igen.Har rätt mycke att skriva om ändå,finns ju vissa saker som står i vägen som att jag inte alltid har lust och att jag inte har en aning om vad ni vill läsa om? Men har en lösning på de och de är ju helt änkelt att ni antingen kommeterar eller skriver till mig på facebook. Men har tips som typ om min bakrund oså asså vad som hänt i mitt liv å sånt skit.Men kan ju bara börja med hur de är och vad som händer runt om mig just nu.- jag mår bra för tillfället och är mestadels med killen efter skolan men har tanke på att börja simma och andra saker jag har ofta tankar på att förendra mitt liv helt å hållet som att sluta röka,bry mig mer om vänner köpa bil å bygga upp tills g fyller sexton och får börja övningsköra.Fast nu ska ja å simon kolla film tror jag?, men annars bara slappa så ja.. Ni får ha en trevlig kväll å glöm inte kommentera här eller på fb om vad som skulle va kul att läsa om?Puss på er

Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards