mittliviegnaord

Alla inlägg under juli 2012

Av e-velin-a - 12 juli 2012 17:24

Hej förlåt förlåt jag vet att jag segar med bloggen å de är väll för sovit typ hela dagen?
Nu sitter jag iaf å kollar på The voice de är otroligt spännande faktiskt :)
Imorrn blir de örebro tidigt på morgonen med mamma, toppen!!

Senare idag blir de nog inte så mycke gjort mest slappa framför tvn?
Japp så får de nog bli!

Btw lova min mamma att tipsa om våran annons på örebrotorget!!
Vi ska sälja våran Hane som är 15 månader han är hur mysig som helst lätlärd och en riktig kompis för livet!
Mer om de på länken nedan:

http://m.orebrotorget.se/annons/114932/fin_rottweiler_hane_saljes

Meddela folk ni känner om han? :)

Pusspåer!

Av e-velin-a - 11 juli 2012 18:21

Tjaaa ligger hemma i sängen å slappar med musik ska snart iväg t simon, sen får vi se vad som händer!
Bjuder på bilderna.. Som jag knappt syns på ^^


Du<3

Puss!

Av e-velin-a - 11 juli 2012 15:49

Sorry alla men ärlit talat så vet ja inte va jag ska skriva om?
Börjar bli lite smått sur för jag är snart utan cigg? -.-
Hm.. Sitter just nu hemma hos simon å tjockar mig med cola menas han spelar!

Dagens fråga är:
beroende?
Är ni beroende av något?
Isåfall vad hm? :D
Mitt svar: cigg cola å socialitet! :)

Se yaah! ;)

Puss

Av e-velin-a - 10 juli 2012 23:03

Tjaaa alla underbara bloggläsare! :)
Sitter just nu hemma hos världensbästa Simon å kollar när han spelar å myser med kattbäbisar! :D
såååå söta!

Dagens fråga:
Vad tycker ni om att va kär? ;)
Känna den underbara känslan tillsamman med den man älskar eller kanske bara desperat försöka få killen/tjejen att titta åt ert håll?
Fundera på de ni!


Nu ska jag ut å röka sen ska jag sova så gonatt på er!
Njut av dom små bäbisarna på bilden! :)

Av e-velin-a - 10 juli 2012 16:52

Förlåt som fan för dålig uppdatering men jag är så himmla trött bara, helt energilös.

Jasmine åkte nyss hem, så nu blir de väll att bara tömma känslor hela dagen i sängen med världens bästa vovve!

Puss!
Min lilla mini<3

Av e-velin-a - 9 juli 2012 14:41

Tjaaa bloggen å bloggläsare.

Har precis piggnat till någelunda efter den lååånga natten!
Är fortfarande skiiit trött!
Men jag lova att berätta om kvällen/natten!
So let's start!

Klockan 5 så kom tim å keith även wester så jasmine å jag börja gå ner mot bäcksjön.
Vi träffades där och sen kom de fler folk så småning om!
Vi satt å drack lite snacka lyssna musik å bara hade hur kul som helst, sen tände vi en brasa å sen kom robin, de dröjde inte länge förns vi drog hem å då somna keith då drog jasse jag tim å robin ut å gick runt i östansjö å bara tönta oss, vi gick ner t bryggan å roa oss lite med å sitta där osv.
Sen gick vi hem vid typ 5?
Å skulle sova men de blev inte så mycke av de!
Vi låg mest bara å flumma å snacka å skoj"bråka" med varandra HAHA!
Sen vid typ 7 somna jag å jasmine å vakna väll inte förens typ 11?
Så vare väll typ..
De är så svårt att få med allt som ni kanske förstår!
Men vi hade jätte kul! :)

Dock så mår jag skit just nu för att jag är så jävla trött å skit.. Men de finns nån som njuter iaf!
Om ni kollar på bilden nedanför asså!!

Hehe kanske ligger nere lute med bloggen idag så ni vet!

Puss!

Av e-velin-a - 9 juli 2012 01:44

Tjaaa

Hihi nattinlägg?
Sitter vid sjön med tim jasmine å robin :D

Sött!
Kolla bilden? ;)!

Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards