mittliviegnaord

Alla inlägg under oktober 2011

Av e-velin-a - 18 oktober 2011 11:48

Tjenare bloggläsare!Hemma idag från skolan för min mage har fått någon fix ide att den vill göra mig på skithumör genom att göra förskräckligt ont? :otrött blir jag att de alltid ska vara någe fel på mig.. But i guess thats life. -men å andra sidan ska man väll nt klaga när man får vara hemma å mysa med älskling ist.. :*-Ikväll blir de kanske örebro om pappa är så pass snäll! :)Powerkingplatta kläder och sen varä någe mer? :oaja vi hörspuss hej

Av e-velin-a - 16 oktober 2011 14:35

ALLA KAN KOLLA IN KILLEN, trofast dvs. han är sjukt duktig, ärligt talat han kommer nog bli känd tror jag det är han ju reda men wtf..!

check this out!


http://soundcloud.com/trofast/tracks


aja.. puss!

 

Av e-velin-a - 16 oktober 2011 12:47

Godmorgon bloggen!- eller jag middag?  

jag har knappt sovigt något inatt för jag har haft så sjukt jävla ont i magen.. vet inte varför men har inte kunnat rört mig och skit så..  
ska snart äta sen blir det nog hem t östansjö, och sen får vi se när älskling kommer hem för han har inte nämnt någon tid en..
jag har inte tid med bloggen nu för jag ska fixa annat!

PUSSPUSS!  - speciellt till min älskling!   

   

Av e-velin-a - 15 oktober 2011 20:35

Tjenare bloggen!     

jag har inte glömt er, men har fortfarande inte datatillgång så ofta som jag vill..   
 hur som helst, i mitt liv händer det inte så mycke en vanliga saker, mer en att jag är tillsammans med världens bästa simon ljung, och jag mår sjukt underbart i hans närhet!  
på tisdag, trorja?  
så får jag peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengar, då blir de piercingar och ny jacka eller något cigaretter och skor smink eller liknande, plus att jag ska köpa plattång då ju!!!!   
det har jag ju sen tidigare men den är trassig! 
är ju just nu hemma hos papsen i hasselfors, så jag saknar mitt hjärta sjukt mycke för han är ju oxå hos sin pappa.., men han och jag träffas ju imorrn så de är ju lugnt. 

nu ska jag ut och ta en rök sedan blir de datan igen en liten stund sen kanske lite famlijetid om det orkas med innan jag ska låta mig själv ta en dejt med kudden under natten,   


 några låtar, inte dom nyaste men låtar som kommer upp i huvet om jag tänker efter!



vi hörs och, syns kanske? 
å juste!, om ni inte har något annat för er kolla in min facebook där uppdaterar jag oftare en på bloggen, Evelina Iqbarn Laine @ fb


pusspussochhadebrabloggläsare! 





      

 

Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards