mittliviegnaord

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

seg.

Av e-velin-a - 12 juli 2012 17:24

Hej förlåt förlåt jag vet att jag segar med bloggen å de är väll för sovit typ hela dagen?
Nu sitter jag iaf å kollar på The voice de är otroligt spännande faktiskt :)
Imorrn blir de örebro tidigt på morgonen med mamma, toppen!!

Senare idag blir de nog inte så mycke gjort mest slappa framför tvn?
Japp så får de nog bli!

Btw lova min mamma att tipsa om våran annons på örebrotorget!!
Vi ska sälja våran Hane som är 15 månader han är hur mysig som helst lätlärd och en riktig kompis för livet!
Mer om de på länken nedan:

http://m.orebrotorget.se/annons/114932/fin_rottweiler_hane_saljes

Meddela folk ni känner om han? :)

Pusspåer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av e-velin-a - 5 april 2013 10:17

Tjaa Idag har jag ingen aning om vad som blir faktiskt har ju planer på att åka till kumla och kolla på ett uppträdande av unga killar som rappar, lite svårt att förklara men :/ Bara det att de går inga bra bussar under tiden.. så jag har ingen ani...

Av e-velin-a - 4 april 2013 22:40

Jahaja.. facebook ja! Ett ställe där folk lägger ut massa värdelösa statusar och aa? Ändå läser man det? :) Själv tycker jag att de är rätt jobbigt nu när det blivit som en "trend" att tagga vänner i bilder oså vidare typ som " tagga en vän med m...

Av e-velin-a - 4 april 2013 22:16

HALLU!! :) Kanske dax för en nystart på denna sunkiga gamla blogg? haha! Tänkte iallafall att om de blir så, så kommer de inte vara någon uppdate 24/7 eftersom jag inte satsar på att bli stor bloggare utan jag vill bara ha någon stans att skriva ...

Av e-velin-a - 12 juli 2012 17:28

http://m.orebrotorget.se/annons/114932/fin_rottweiler_hane_saljes...

Av e-velin-a - 11 juli 2012 18:21

Tjaaa ligger hemma i sängen å slappar med musik ska snart iväg t simon, sen får vi se vad som händer! Bjuder på bilderna.. Som jag knappt syns på ^^ Du...

Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards