mittliviegnaord

Alla inlägg under augusti 2011

Av e-velin-a - 23 augusti 2011 20:43

Hej! 

har inte tid att blogga typ, skolan har ju börjat, 98orna ser ju ut som femåringar? xd
haha...
men vrickade foten idag.. sedan inga cigg.. skithumör, och en idiot på köpet..
kan de bli bättre?  
tror inte de..
men älski och johanna och nåra till, tack för ni finns!  

orkar inte blogga mer idag.
diss jag vet! , men orkar verkligen inte.. 
men jag bjuder på en party låt, thihi! gulligull på mig, nej men  


mja, pusshej!    
   

Av e-velin-a - 18 augusti 2011 22:28

Hej horor!    nejmen.. tja!


hemma igen efter yttligare, 1-2 veckor hos mamma?    
höhö, men trvis nästan bättre där, med tanke på min älskling som faktiskt oxå bor i östanjö, thihi!

-
och snart börjar skolfan igen?    
helt sjukt, känns som jag inte hunnit med något detta jävla sommarlov, men som sagt dom första och sista dagarna har vart dom bästa!
,

annars idag så har jag vart i örebro, och shoppat.
- ett par jeans

- en mjukis tröja      
- en foundation

- en mascara

- läpp piercing

-smycken (dvs. armband,toffsar&hårspännen

- ciggareter  


, och ja... jag röker för er som inte vet.
- skor


 

snart ska man hem och så, blir antagligen, tvn och musik eller så, för jag är helt jävla slut av nån anledning? ;o
pöhöh..
 saknar även världens bästa pojkvän som jag tyvär inte får sova brevid som vanligt, kommer kännas helt tomt brevid mig i sängen, eftersom vi sovit brevid varandra hur länge som helst..  
men han får jag träffa på måndag, då vi ska åka samtidigt till skolan       



godnatt folket!
      





Av e-velin-a - 8 augusti 2011 12:43

Hej folket! 


idag.:

- så har jag vart i örebro (med jasmine) och hon pierca naveln, jätte fint blev de   
blev bara så sjukt taggad på att pierca mig själv, höften smiley allt möjligt, gud!, en liten pärla i näsan kanske?    
fett taggad iaf, thats it.
senare idag.. blir det östansjö, med jasmine TROR jag, hoppas på det, åså kanske det blir att va med nån från halsberg? :)
hm, kommer ligga nere med bloggandet eftersom  mamma inte har någon dator.............och jag har ändå inga pengar på min mobil så kan inte inte blogga vilke fall som helst,  
DAGENSFRÅGA: vad tycker du egentligen om piercing?
mittsvar: . jag tycker det är skitsnyggt med piercingar och jag själv vill ha mer!, jag vill ju även bli piercare som jag nämnde i mitt föra inlägg? :)  

nu ska jag dra typ, fixa mobiler och sådant!

puss!


   

 

Av e-velin-a - 7 augusti 2011 23:24

Hejsan bloggen!
de var länge sen..

men jag har faktiskt vart hos min mamma som inte har någon data, varför vet jag inte men hon har iaf inte de..
 - 

vädret var ju alldeles underbart här typ en vecka eller så, men de övergick ju fett fort till detta jävla skit väder, men jag passa på att bli brun och att bada veckan som var, för snart är det ju slut på sommarlovet och då.. blir det skola igen *suck*  
fuck jag längtar inte alls.., men men de måste göras!

lärt känna massa nytt folk eller ja nytt och nytt har väll vetat vem dom vart oså men har börjat umgåts lite mer oså, fått veta mer om varandra!
verkligen jätte kul!, plus att en av killarna tycks ju väcka känslor..
får se hur de blir med de, men inge mer om de *shhh!*   
 som sagt denna månad ska jag tjata på pappa så han går med på att jag får pierca smiley, eller höften ksk?  
för er som inte känner mig, jag har redan hål i tungan naveln och läppen, och jag själv tycker det är snyggt med piercingar och ajg vill själv bli piercare, och ja.. jobba på systemet på något konstig vänster?   
haha!, vilka planer.
asg*
men jag är allså helt fixerad av piercingar, och sådant, jag tycker de är snyggt (!) 

---

justnu: 
saknar jag *honom*, och så är jag med jasmine, som ska ta hål i naveln imorrn, wiho, fett taggad på att se de! :) 

, resten av sommarn ska jag nog försöka komma till: finspång, KANSKE askersund, och såklart östansjö!


DAGENS FRÅGA: vad tycker ni bloggläsare om: klyvna tungor?
mitt ord om saken:
- själv tycker jag de är äkligt, men otroligt fränt!, jag skulle själv aldrig vilja ha så, men jag skulle lätt vilja träffa ens om hade så, eftersom jag facineras av sånt typ :)
otroligt om man vågar eller ja, jag skjulle våga men min personliga stil säger att jag inte skulle passa i det, så den sjuka idéen får vänta tills nästa liv   
..


nu pallar jag inte skriva mer! 
oså här har ni lite filmklipp när dom bland annat piercar höften, även smiley, sedan även ett klipp på just en KLYVEN TUNGA :)
filmklippen är inte jätte bra, men ungifär! :)
 














  , oså bjuder jag även på en låt dårå, för jag är så himla snäll idag :D 






godnatt folket! 



   



Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards