mittliviegnaord

Alla inlägg under november 2011

:S

Av e-velin-a - 25 november 2011 23:29

tänkte skriva ut lite "småtexter" som jag lägger på minnet.. 
bara för att jag själv ska kunna komma ihåg dom.
HAHA!


- One day the life will flash in front of you're eyes so make sure it's worth watching.
- You can keep knocking but one knock me down.
- I need you like the heart needs the beat.
- Den som gråter är inte den svaga., de är hon/han som vart stark för länge.
- I don't care what they say, i'm in love with you.

så där det var allt så länge.. pusshej! 


 
 

Av e-velin-a - 25 november 2011 23:05

Hej bloggen!  

- uppdaterar aldrig längre jag vet, jag suger på de men jag har aldrig tid ju?    
men som sagt. jag går igenom lite saker nu ist?  

KÄRLEK:  
jag är fortfarande ihop med Simon Ljung, de är tre månader och någon vecka.. och jag kan säga att jag aldrig älskat någon så mycke som jag älskar han, han får mig verkligen må bra, oftast iaf!  , haha men aa.. 14/8-11 jag älskar dig!  

FAMILJ:
dom som känner mig vet oxå att min mamma har anorexi, och har haft det i ett antal år, men de är stort sätt de ända som är något som man kan ta upp när de gäller familj. så now you know!


SKOLAN:
den är fortfarande inte som den ska, jag skolkar och skit. Men jag har däremot börjat tänkt efter att jag MÅSTE fixa de, för utan den så får jag inget liv. Men aa, de är jobbigt sometimes!


FRITID/HOBBYS:
de ända jag gör på fritiden är att vara med min pojkvän ungifär och mer gör jag inte, och mina hobbys t.ex piercingar  jag har ju naveln tungan och läppen och jag pierca för typ 1 vecka sen snackebite, men var tvungen att ta ut den för att den var felsatt och infekterad. så nu vet ni det oxå.


ha de bra nu!                                    SIMONLJUNG<3

 

juste! har några låtar att bjuda på men de är allt nu orkar jag inte skriva mer! 

--------

Nickelback – Far Away
Norlie & KKV – Ingenting står över mig



Presentation


Tjaa, evelina här!
välkommen till min blogg!

sprid den gärna, och meddela om de är något ni inte tycker om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards